søndag den 27. september 2020

Alfred

 Hej Allesammen.

Det er over et år siden jeg lavede mit sidste blogindlæg. Jeg har planer om at få lavet en ny blog og har endda også købt et domæne. Desværre er jeg ikke så ferm til det tekniske, så heldigvis har jeg fået tilbudt hjælp fra en god ven, til den side af sagen. Uheldigvis kan livet sætte mange forhindringer og derfor lader den nye blog vente på sig. 

Nu har jeg imidlertid hørt flere, som savner mine blogindlæg og jeg savner faktisk også at lave blogindlæg, med de muligheder, som det giver. Så nu vil jeg puste lidt live i denne blog igen og jeg håber I vil komme forbi i ny og næ.

I dette indlæg vil jeg vise et banner, som jeg har lavet til en ny beboer i den ejendom jeg bor i. Han hedder Alfred og er lidt over 3 måneder gammel. Det sjove ved historien om Alfred er, at jeg slet ikke vidste han ville "flytte ind". Jeg havde ganske enkelt ikke lagt mærke til at jeg boede overfor Alfreds højgravide mor.

 Det er helt fjollet at tænke på, men Alfreds far var sød at sige, det jo nok skyldtes Corona lock down og vi bare ikke gik ret meget ud. Den forklaring er jeg frisk på....hellere det, end være en nabo, som ikke lægger mærke til sin nabo...hi hi...

Jeg har brugt en die fra Picturing the World, som jeg har scannet ind på min Silhouette Cameo og derved kan lave den lige i den størrelse, som jeg har brug for. Jeg ville gerne linke til den pågældende die, men jeg kan ikke finde den i Picturing the worlds netbutik. Heldigvis findes der andre banner dies, som kan bruges, hvis det ønskes.

    
Bogstaverne er også skåret ud på min Silhouette Cameo og jeg kan desværre ikke huske, hvilken skrifttype jeg har valgt. Papiret er noget småmønstret fra en gammel papirserie fra Maja Design. Jeg har sværtet kanterne på bogstaverne og de blå stykker papir med Distress Ink Frayed Burlap.


Jeg har brugt Distress Ink og Distress Oxide inks til at farvelægge de forskellige motiver og dyr på banneret. 
Jeg har brugt følgende stempelsæt fra Lawn Fawn:



Jeg håber I har haft glæde af dette indlæg og jeg er glad for at være tilbage med nyt på bloggen. Du må meget gerne skrive en kommentar eller måske har du et spørgsmål til indlægget? Jeg er glad for al den respons jeg kan få...om det bliver her eller på linket, som kan ses på Facebook. 

Tak for at I kiggede forbi 💗

Kærlig hilsen Olivia 


10 kommentarer:

  1. hvor er de fine hvordan har du lavet de huller på det hvide i flaget ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen. Hullerne er lavet i den die jeg har brugt ;-)

      Slet
  2. Skønt du har gang i bloggen igen, og lige så skønt ry banner:-)

    SvarSlet
  3. Åh ja, bloggene...... LOL. Det var nogen dejlige år, dengang vi bloggede og lærte hinanden at kende - vi forholdsvis få scrappere i dk.
    Jeg håber, du er i stand til at holde liv i din blog igen.
    Jeg har forsøgt nogen gange med min, men det går galt efter få gange.
    Fed ide med det banner til Alfred og hvor er det sødt med dyrene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Annette. Jeg håber også jeg kan holde ved. Ellers er den nye blog jo lidt fjollet at få startet op ;-) Tiden med alle de blogge vi kunne følge, var alletiders. Jeg savner også en mere overskuelig måde at se, hvad folk laver. Det er lettere med en blog og ikke bare et hurtigt swipe forbi ;-)

      Slet
  4. Sikke et skønt banner. Dejligt du er tilbage igen.

    SvarSlet
  5. Skønt banner. Dejligt at kigge med

    SvarSlet