mandag den 17. juni 2019

Fodbold trøjer

Jeg ville lave et par helt specielle kort til to fodbold glade drenge og tog udgangspunkt i de klubber, som de er fan af.
Første kort er til Nikolas, som er vild med Manchester United. Det lille logo er lavet med Print & Cut på Silhouetten, men de sorte streger nederst på blusen, er lavet med en sort tusch. Jeg prøvede først med karton strimler, men det kluntet at se på, så det blev denne løsning.
Til Gustavs konfirmation kunne jeg kaste mig over FC Barcelonas trøje og den kom til at se således ud. Her brugte jeg også Print & Cut til at lave logoet på trøjen. Striberne på denne trøje er lavet med karton, og det fungerede fint nok. Næste gang vil jeg forsøge at integrerer striberne mere i trøjen, men for et første forsøg, er jeg fint tilfreds.  
Det var ret sjovt at lave lidt nyt, som krævede lidt arbejde og også en hjælpende hånd, fra vores allesammens Silhouette vidunder Lissy. Hun er altså bare et unikum og jeg er så glad for at hun vil hjælpe, når jeg kører fast. Jeg sender dig en kærlig tanke, Lissy. 

Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen 
Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar