fredag den 27. november 2020

På jagt

Katja går meget op i jagt og da hun havde fødselsdag, måtte hun jo have et kort med jagt tema. Jeg har aldrig tidligere lavet et kort med jagt tema, så jeg måtte på lånemarkedet for at få fingre i nogle dies, der kunne bruges. 

Den runde skydeskive er fra Dixi craft, geværet/riflen eller hvad sådan én nu hedder, er også fra Dixi Craft. Hjortene kan jeg desværre ikke huske mærket på, men da jeg selv har søgt efter nogle kan jeg sige at de findes i mange udgaver.

Den die jeg har brugt i bunden af kortet er fra Cottage Cotz og hedder Profile of a Labrador. Den kvikke af jer vil nok kunne se, at det ikke er en labrador 😀 og det er det heller ikke. Katja har nemlig ikke en labrador, men en sort springer spaniel. Jeg valgte derfor at farvelægge et hundestempel fra Lawn Fawn og klippede det til, så det passede ind i dien fra Cottage Cutz. Jeg håber Katja kan se det skal ligne hende Springer spaniel 😄

Tak for du kiggede forbi.

Kærlig hilsen

Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar