onsdag den 23. december 2020

Julekort

Jeg har ikke lavet ret meget julepynt de sidste par år. Jeg tror ganske enkelt jeg fik for meget jul af julen på et tidspunkt. Jeg har dog ikke mistet julegejsten helt og i år er det endda blevet til nogle julekort. Jeg har ikke fået sendt nogen, men måske kan det være målet for næste år?

Til dette julekort har jeg brugt julestjerner, som jeg har skåret ud på Silhouetten. De har været i overskud i længere tid, men jeg tænkte jeg nok skulle få dem brugt på et tidspunkt. Teksten er en god jul die fra Kaboks. Kortet er lavet med et die sæt fra Simple and Basic. Det er et sæt jeg er ret vild med, men ikke har fået brugt så meget. Nu måtte jeg altså bare få det afprøvet og jeg har også brugt en Simple and Basic die til at lave de firkantede vinduer i kortet.

Her har jeg igen brugt nogle af de julestjerner fra Silhouetten, men der er også blevet plads til et par nisser fra Marianne Design. Selvfølgelig skulle der også et juleknus på, da mange af os savner et knus i denne tid. 
Jeg har lavet lidt flere julekort, men dem får I først at se næste gang. 
Tak for at I kiggede forbi.

Glædelig jul og kærlige hilsener fra 
Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar