fredag den 18. oktober 2013

Efterårskort

Jeg er allerede på banen med endnu et kort, men det skyldes ganske enkelt at jeg deltager i et par udfordringer mere. Der er jo sørme deadline på sådan nogle tingester...hi hi... 
 Jeg har lavet dette kort i efterårsfarver og det orange er fra Graphic 45. Cirklen er papir fra Riddersholm og jeg håber I kan se, hvor smuk en lilla farve det har. Det var temmelig svært at skære i...altså pga skønheden...hi hi...Jeg havde dog en idé, som jeg bare måtte prøve ;-)
Jeg har brugt flere forskellige dies på dette kort. Den sorte og den ovale er fra Spellbinders. Imellem dem har jeg brugt en die i cremefarvet glitterkarton fra Doodlebug og den er fra Joy.
 Den lille die af guld er en lille doily fra Cheery Lynn. På tværs har jeg sat en udstandsning i kork og den er lavet af en die fra Memory Box. Øverst er en chipboard blomst, som jeg har embosset orange.
Grenene under blomsterne er fra Cheery Lynn og blomsterne er lavet af en punch fra Martha Stewart. I midten af blomsterne har jeg brugt Glossy Accent og hældt nogle guldfarvede microbeads.
Så er det vist slut med diverse links, og her er de udfordringer jeg deltager i:


Tak for I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

17 kommentarer:

  1. This is absolutely stunning! I love all of the detail you have added to this card.

    SvarSlet
  2. Meget lækkert kort... og held og lykke med udfordringerne..

    SvarSlet
  3. Dejligt efterårskort i flotte halloween-farver :)

    SvarSlet
  4. Lækkert kort du har lavet igen. Sikke mange fede dies du har fået brugt :)
    Pøj pøj med udfordringerne!
    God weekend.

    Knus

    SvarSlet
  5. Skønt kort med de skønneste dies. Det er en usædvanlig men skøn farvesammensætning. Det er det skønne ved at checke andre blogge, at man får så meget ny inspiration.

    SvarSlet
  6. Herligt kort i fede farver og som Dorthe siger, sikke mange dejlige dies du har brugt, det er sååå cool.

    SvarSlet
  7. Olivia Nice bright card. Love the centers in your purple flowers. Nice layering too. Thanks for joining the Cheery Lynn Challenge. Good Luck to you.

    SvarSlet
  8. Skønt kort. Kender kun alt for godt til papir, som bare er så smukt, at det næsten ikke må bruges.

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot og i lækre, lækre farver.
    Jeg er overhovedet ikke til Haloween, men de smukke lilla og orange farver - dem elsker jeg :)

    SvarSlet
  10. Superflot kort i efterårsfarver. Og så er jeg ret vild med den måde du kan stable en masse udskæringer på.

    SvarSlet
  11. Super fed kort du har lavet, mange flotte detaljer
    God weekend

    SvarSlet
  12. Oh your card is very elegant love the layers and the purple in it!! Thank you so much for playing with us this week and good luck xxx

    SvarSlet
  13. I mean for playing at Cheery Lynn Designs.....xxx

    SvarSlet
  14. Olivia, what a stunning combination of dies, colors and textures. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge.

    SvarSlet
  15. Stunning card Olivia, thanks for joining us this week at Cheery Lynn Designs.
    Hugs
    Sheila xx

    SvarSlet
  16. Super lækkert kort i skønne farver... å fine blomster du har lavet

    God søndag

    SvarSlet