torsdag den 17. oktober 2013

Pretty pastel kort

Det er jo bare skønt, når der lige dukker en udfordring op, hvor kravet er man skal bruge pastelfarver på sit projekt. Så her er mit bidrag til den konkurrence.
 Når jeg ser på kortet IRl, så synes jeg der mangler et eller andet, men her på blog billedet er det mere om om at det nok kan gå?? Nå, pyt...jeg har ikke tid til at lave mere ved det, så tiden bestemmer at det er færdigt...hi hi...

Jeg har brugt forskelligt papir fra nogle 6x6 blokke, fra blandt andet Kaisercraft og MME. Dien i hjørnet er fra Memory boks og kronen er fra Panduro. Jeg har brugt lidt glitterkarton fra Doodlebug og noget glitter tape fra American Craft. Billedet med den søde muffin, har jeg printet ud fra nettet. Sikkert noget jeg har fundet på Pinterest ;-)

Jeg deltager i følgende udfordringer med dette kort:

Tak for at I kikkede forbi.

Kærlig hilsen Olivia 

15 kommentarer:

  1. skide sødt kort - og jeg synes det er færdigt :)
    endnu en flot kreation fra din hånd ...!

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort her igen Olivia

    SvarSlet
  3. Hold da så lige op, for et super skøn kort du har lavet, mange fine detaljer.

    SvarSlet
  4. Nøøøj hvor er det lækkert! Der mangler da ikke noget :)
    Hvad har du så travlt med wa wa wa wa? Julekortkurset? *G*

    God snart weekend.

    Knus

    SvarSlet
  5. Det er virkelig flot-du kan bare det der.

    SvarSlet
  6. Det kort er da så fint og færdigt. Fik desværre slet ikke snakket med dig på Convention.

    SvarSlet
  7. Skønt "tøse"-kort. Syns det ser helt færdigt ud :-)

    SvarSlet
  8. Jeg syntes bestemt ikke at der mangler noget, det er bare så super smukt og lækkert ;O))

    SvarSlet
  9. Jeg syns kortet ditt er kjempefint og syns ikke det mangler noe! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Sketchy Colors! Lykke til :-)

    Klem fra Mette

    SvarSlet
  10. Så vakkert kort med mange fine detaljer!
    Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
    Klem, Anne

    SvarSlet