lørdag den 24. juli 2021

Friske farver

Så for søren, tiden flyver afsted, men nu er jeg tilbage med lidt nyt. Det er længe siden sidste indlæg, men jeg har ikke ligget på den lade side. Derfor kommer der en ordentlig omgang kort denne gang, men mon ikke det går :-) Nogle af dem, har du måske allerede set på min Instagram konto, men jeg tænker et gensyn er ganske fint.

Ideerne til disse kort har jeg fundet på Pinterest og brugt forskellige af mine dies, som kunne bruges til at fortolke kortideerne. 





 Jeg har blandet andet brugt Sunburst  die fra PinkFresh Studio

og en hexagon die fra MFT. Desværre har jeg ikke kunnet finde et link til den, men der findes så mange andre hexagon die, som sagtens kan bruges til dette formål.

Tak for du kiggede forbi.

Kærlig hilsen 

Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar