mandag den 5. oktober 2020

Rund fødselsdag

 Kære Karen Marie fyldte rundt i torsdags og i den forbindelse fik jeg til opgave at lave et kort til fødselsdags "barnet". 

Jeg besluttede at bruge et billede på kortet og der var ingen tvivl om, hvilket jeg skulle vælge. Det er bare et fantastisk billede og selvfølgelig skulle der være andet på kortet end billedet. Det blev så et strandtema ;-) Gaven havde egentlig ikke noget med strand tema at gøre, men jeg synes det passede så godt. En anden bonus ved at bruge strand tema var, at jeg kunne farvelægge nogle Lawn Fawn med mine nye Twin Markers. Så absolut ren win win 😂😂




Jeg har brugt følgende Lawn Fawn stempelsæt:
Jeg har desværre ikke fået noteret, hvilke Twin Markers jeg har brugt. Det vil jeg se om jeg kan huske til næste gang ;-)  Baggrunden har jeg lavet med Oxide inks og denne stencil fra Lawn Fawn

Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen
Olivia

1 kommentar: