søndag den 18. januar 2009

Adventsudfordring fra Susanne...og jeg ;-)

Dette er endnu en af de udfordringer, som der skal gøres færdig til jeg mødes med Scrap Qvinderne hos Kirsten Gro i næste måned. Denne gang har jeg lavet en kombi!! Kortet er fra Susanne, som gav os til opgave at lave et rundt kort. Hermed gjort! Min adventsudfordring gik på, at man skulle lave noget, hvor man brugte indholdet i den alleførste pakke man fik i pakkekalenderen. I mit tilfælde var det en pakke fra Anne, som indeholdte en pakke chipboardsbogstaver i en sart grønlig farve...de passede sørme lige til det farvede papir Susanne havde lagt ved sin udfordring. Lidt heldig kan man jo være ;-)
Nu mangler jeg kun en udfordring: Yvonnes, som går ud på at lave et LO fra nytårsaften med min. 2 fotos......hmmmm....tænke tænke tænke.....

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar