fredag den 18. september 2009

lille ændring :-)

Du ser ikke dobbelt, jeg har blot ændret en lille smule på tidligere kort. Kort før jeg skulle ud af døren til brylluppet med kortet nedenfor, kom jeg endelig i tanke om, hvad det var, som jeg ikke kunne lide ved det. Overskriften!! Jeg tog Tim Holtz mærkaten af og satte nogle thickers borgstaver på istedet for. De har et slags "lædder-look" og det gjorde noget godt for kortet!! Jeg er rigtig glad for at jeg ændrede det! ...og sørme om der ikke også var plads til en sommerfugl, som jeg lige havde embosset med sort embossing.
Kærlige hilsner Olivia

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig godt ud med det sorte, det bryder de andre farver. Når man sammenligner med det første du lavede, så ser det lidt fersk ud i forhold til det nye, så ændringen gjorde nemlig noget godt !

    SvarSlet