søndag den 8. november 2009

Tim Holtz/Ranger kort

Så er jeg kommet i gang med noget af mit nye "legetøj". Jeg er blevet helt vild med Tim Holtz og de forskellige produkter fra Ranger. Jeg blev hjulpet godt på vej, da jeg var på Majers kursus på Convention i sidste måned. Her er så de to kort jeg fik lavet igår, da jeg var til scrap hos Heidi i Gislev. Jeg har brugt Ranger Ink Pads til baggrunden og mine nye Tim Holtz stempler, som baggrund. Lidt embossing er det også blevet til. Jeg har pyntet med forskellige ting udover embellisments fra Tim Holtz/Ranger, men jeg synes ikke det var nemt.

Jeg synes nogle af tingene er placeret lidt uheldigt og jeg mangler stadig at få fornemmelsen af harmoni, når jeg ser på kortene. Giver det mening? Jeg ved dog heldigvis af erfaring, at jo mere jeg bliver fortrolig med et materiale, jo bedre bliver resultaterne. Faktisk lidt, som da jeg startede med at scrappe. Jeg er helt vild med disse produkter og til trods for min lidt sene opdagelse af dem i min "scrapkarriere", så glæder jeg mig til at prøve igen og igen på at få den helt perfekte harmoni!!
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Jeg er også lidt vild med de Tim Holtz produkter. Flotte kort.

    SvarSlet