søndag den 24. juli 2011

Fødselsdagshilsner

Jeg forsøger altid på, at få sendt fødselsdagshilsner ud til alle de kære "fødselsdagsbørn" jeg kender. Det lykkes ofte, og her er to eksempler på fødselsdagskort. Det øverste kort er lavet med et tekststempel fra Hero Arts, som skriver Happy birthday. Blomsterne har jeg farvelagt med H2O og denne gang har jeg valgt IKKE at fokusere på skygger på blomsterne. Jeg synes det kunne være fint med et rigtig godt knald på farverne. I midten af blomsterne har jeg sat halvperler. Den heldige ejer af dette kort, er vores "database Queen" Sidsel, til hendes runde fødselsdag.


Kortet nedenunder er sendt til Aka fra fødselsdagsgruppen på Scrapsisters.dk Desværre kom kortet for sent til at hylde Anette på selve dagen, men mon ikke hun blev glad for min hilsen alligevel. Jeg hørte faktisk en beretning fra en veninde, der bestilte nogle sko i USA og 2 dage senere havde hun dem hos sig i DK....se det kunne Post DK lære noget af. Jeg går selv og venter på en indbydelse, som er sendt i forrige torsdags og idag skriver vi jo, som bekendt lørdag, så indtil nu har det været undervejs i 9 dage. Det er endda sendt indenfor bygrænsen og kun få km herfra. Det er sørme da morsomt!!!


Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Ja til tider er det svært at begejstres over PostDK. Især til de priser der er - jeg ved godt de klager over at der ikke sendes så meget post mere og prisen derfor må stige - men VI gør jo hvad vi for at holde det at sende en hilsen i live - så hvad med lige at give os en bedre service??? Fine kort.

    SvarSlet
  2. Flotte kort

    Ja, Postdanmark er en institution for sig selv. Jeg venter stadig på en invitation der blev sendt for 2½ år siden. Festen er holdt og jeg var med, men gad vide hvor invitationen er blevet af :-)

    SvarSlet
  3. Det fødselsdagskort jeg modtog er bare så superflot - og dit blogfoto yder det slet ikke retfærdighed nok.
    Den røde baggrund er så lækker. Og passer perfekt i nuancer til blomsterpapiret.
    Jeg kan fortælle, at der er flere gæster her der har beundret det. Senest i tirsdags, da jeg havde 5 scrappere på besøg. De var lige ved at splitte det ad for at studere blomsten....hihi.
    Post dk og mig har et meget anstrengt forhold. Men jeg har haft held med at klage. Og endt med undskyldninger og frimærkegaver. Jeg har mailet med flere afdelinger - og endte højt i systemet. De ville at jeg skulle betale en bøde på 23 kr. NEJ jeg ville ej. Så jeg holdt flere personer beskæftiget i flere dage....og fik ret.
    Og jeg er ellers ikke typen der gider brokke - men jeg vil ikke betale 23 kr til det system - når jeg har ret. Og jeg var ligeglad med de 23 kr. Det var princippet.

    God sommer til dig.

    SvarSlet