torsdag den 10. november 2011

Lanterner i alternative julefarver

Jeg er i fuld gang med at lave lanterner til en julestue, som min veninde arrangerer. Jeg har fået lavet 6 stk lige pt, men håber på lidt flere. Jeg har dog brug for en lille pause og har gang i en julepostkasse. Den kan I få at se senere. Måske skulle jeg også lige få lavet lidt julekort?? Gad vide om der overhovedet er nogen, som sender julekort mere??? Eller er det kun os kreative nørder, som kan se fornuften, hyggen og omtanken i det at modtage et håndlavet kort...jeg glæder mig til at se om jeg kan afsætte nogle julekort ;-)
 Det er lidt alternative julefarver for mig, men det var noget som skulle prøves!! Jeg fandt nemlig et ark overlay (plastik) med mønster på, som jeg forelskede mig i. Jeg kunne dog ikke helt finde ud af, hvad jeg skulle bruge det til. Så er det jo godt, jeg har en opfindsom og kreativ veninde i Anja Thrysøe!!....så jeg måtte lige købe arket i hendes butik!! Det er blevet brugt til lanternens rude og på den lanterne her nedenunder, har jeg også brugt den på taget af lanternen.
Papiret er fra en blok papir fra DCWV og englen aner jeg ikke, hvor jeg har den fra. Jeg har brugt et juletræes stempel fra Hero Arts til at sætte på siden. De er embosset med farven teal.
Tak for at du kikkede forbi. Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Det er en virkelig smuk lanterne du har lavet! Jeg håber du tager et billede af dem alle når de er færdige, og måske med lys i?
    Herhjemme sender vi også julekort, dog ikke hjemmelavede, da jeg faktisk ikke gider lave dem selv, og folk alligevel smider dem ud! ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde og i nogle lækre farver.

    SvarSlet