tirsdag den 2. september 2014

Mandige kort....?

Det har altid været svært for mig at lave kort, som kan bruges til mænd. Jeg er altså bare mere til glitter og blomster ;-) Jeg står dog tit og mangler et kort til en mand eller teenagedreng, så nu har jeg kastet mig ud i det....for alvor! Hi hi hi...jeg har ryddet op i min scraptrolley og fjernet blomster, glitter, halvperler og lign. Nu er den i stedet pakket med metalpynt, baggrundsstempler med grove motiver, stjerner, diverse udskæringer fra Silhouetten, dymo, bilstempler, udprint af diverse pynt, træpynt og brads i forskellige udgaver. Udover dette, så har jeg været rundt om min Pinterest konto mange gange og studeret de kortideer til mænd, som jeg har pinnet.
 Jeg indrømmer at jeg kigger længe på de ideer jeg ser og så tager jeg udgangspunkt i et af kortene. Det ender dog aldrig med at ligne det, men alligevel kommer jeg frem til et brugbart kort til sidst...for det meste altså ;-) Den sværeste kunst er så at kortet ikke skal pyntes for meget!! Jøsses, det er altså ikke nemt.
Jeg håber I kan lide, hvad I ser og har I input til kortene, så kom endelig frem med dem. Jeg kan ikke love at jeg retter mig efter dem, men det er altid godt at høre, hvad andre mener ;-)
Tak for at I kiggede forbi
Kærlig hilsen Olivia

6 kommentarer:

  1. Begge kort er bare flotte og til mænd. Den første er måske lidt mere neutral. Nr. 2 er bare skøn og til at blive i godt humør af - elsker de farver, du bruger.

    SvarSlet
  2. jamen begge er da da rigtigt gode kort

    SvarSlet
  3. Jeg har det nok mere som Katarina og er helt vild med det sidste, mens det første er mere neutralt, men de er nu også rigtig rare at há, da vi jo nogle gange skal sende kort til nogen, vi ikke kender sååå godt, og så er det bedre med et mere neutralt kort i min verden, for mænd kan altså være svære at greje med hensyn til kort. De er selv mit værste projekt også, så jeg suger til mig hver gang jeg ser I andre laver nogen he he. Det sidste er jeg endda ret vild med, må jeg indrømme, og det tror jeg gfaktisk også mange mænd ville være.

    SvarSlet
  4. De er flotte begge 2, det øverste er da helt ideelt til unge fyre..

    SvarSlet