fredag den 7. november 2014

Fødselsdagskort til gruppe 1

Idag vil jeg vise et par af de kort, som jeg har lavet til et par fødselsdags "børn" fra fødselsdagsgruppe 1 på Scrap Sisters. Det øverste kort blev lavet for noget tid siden, til MorTil2. Jeg er ikke selv super begejstret for resultatet, men dengang kunne jeg ikke lige sætte en finger på problemet med kortet. Jeg håber dog Anne Birgitte alligevel blev glad for det ;-)
 Dette kort har jeg lavet til Rysse og dette kort er jeg godt tilfreds med. Der er en skøn blanding af lyserøde farver, store halvperler og glitter. Det er jo ganske fantastisk med glitter.....
Hvis du ikke selv er medlem af en fødselsdagskort gruppe, så kan det varmt anbefales. Jeg nyder at lave kortene og ikke mindst nyder jeg at modtage en masse flotte, inspirerende kort, når jeg har fødselsdag. Ja, og sørme om det ikke er min tur næste gang ;-)
Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer: