søndag den 24. januar 2016

Fødselsdagskort

I starten af januar var det min kære kusines fødselsdag og jeg sendte dette kort til hende.
Jeg må indrømme at jeg havde svært ved at lave kortet og grunden er egentlig ret simpel. Det er simpelthen for længe siden, at jeg har lavet et kort. :-) :-) Jeg har lavet så mange andre ting, end lige kort,så det tog altså lidt længere tid denne gang ;-)
Jeg har bestemt ikke tænkt mig at stoppe med dette ene kort, så nu må vi se hvor længe jeg er om at lave det næste...he he...

For tiden har jeg gang i en større omgang oprydning i mine fotos af alt det kreative, jeg har lavet igennem tiden. Jeg har altid gemt både original fotoet og den redigerede udgave og det fylder altså en del. Jeg havde faktisk en del liggende, som jeg endnu ikke havde vist her på bloggen. For mig var det dog været lidt "old news" så lysten til at vise det, var ikke stor. 
Så nu er der plads til en masse nye ting og jeg glæder mig til at vise jer, hvad jeg får lavet ;-)
Tak for at I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar