torsdag den 15. juni 2017

Har du set et mærkedyr???

 Min venindes søn skulle konfirmeres for nylig og han er en meget mode bevidst ung mand. På hans ønskeseddel var der blandt andet et par sko af et bestemt mærke og i en hel bestemt farve. Skoene ser således ud: 
Jeg kunne jo næsten ikke gøre andet, end at forsøge at efterligne det sæt sko :-)
Udover skoen, kunne hun godt bruge et ekstra kort og her var det straks lidt mere udfordrende. For hvad finder man på til sådan en mode bevidst ung gut? Her kan jeg jo ikke bare lave hvad som helst. Min veninde sendte mig liste med de navne af modedesignere, som han var specielt vild med og jeg må indrømme, at der var en del af dem, som jeg aldrig havde hørt om.
Efter et par telefonsamtaler, blev min veninde og jeg enige om at det generelle og gennemgående ord for hendes søn, var at han var et mærkedyr! Hvis man ikke ved hvordan sådan et mærkedyr ser ud, så se blot her:
Mærkedyret er blåt og bor i kommoden hos modebevidste mennesker i alle aldre ;-) Mærkedyret er ganske ufarligt, men kan være temmelig dyrt i længden :-)

Tak for at I kikkede forbi.

Kærlig hilsen
Olivia

7 kommentarer: