lørdag den 18. august 2018

Røde kort

Det er ikke meget scrap, jeg har lavet i sommerens løb. Sommeren har været helt fantastisk og man bliver jo nærmest afhængig af solen. Jeg vil dog indrømme at det ville være ok med mig, hvis det havde været nogle grader køligere ;-) 
Jeg fik dog lavet et kort til en student og denne gang ville jeg lave noget andet end de kort med syninger, som jeg plejer.
Det er ikke sidste gang jeg prøver denne løsning ;-) 
I mit næste indlæg vil jeg vise en masse 10x10 cm kort, som er rigtig hyggelige at lave, når man vil bruge rester og blot lige vil scrappe en lille smule i sommervarmen ;-)

Tak for i kiggede forbi.

Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Skønt kort. Dejligt med ny inspiration. Her er det kreative mono væk for tiden, men mon ikke det dukker op igen, når jeg er færdig på kreaværelset. Ser frem til dine 10 x 10 kort

    SvarSlet