onsdag den 27. marts 2019

Kortklub

Dengang der stadig var forums, hvor scrappere mødtes, omkring vores skønne hobby, blev jeg medlem af den første kortklub, der blev dannet. Kortklubben havde 8-10 medlemmer i hele DK og formålet med klubben var, at vi sendte hjemmelavede fødselsdags kort til hinanden. Det var rigtig hyggeligt at modtage en masse fødselsdags kort på sin fødselsdag, men desværre skete det ofte at nogle af kortene kom for sent frem. Det ødelagde lidt glæden ved hele ideen og jeg tror generelt at flere var mættet og efter en hurtig afstemning, lukkede vi kortklubben.
Det har jeg altid synes var rigtig ærgerligt, men jeg var heldig at kunne danne en lille tomands kortklub med Jytte og jeg glæder mig super meget til hvert kort hun sender til mig :-)

Jeg har jo jævnligt mødt de "gamle" kortklub medlemmer og da jeg hilste på Eva til Convention i marts 2018 (på hendes fødselsdag) talte vi om, at vi savnede kortklubben. Ved sådanne snakke, bliver ting glemt igen, men den blev ved med at dukke op hos mig. Da Eva og mit mødtes igen til Convention i oktober 2018, spurgte jeg om hun mente det alvorligt og heldigvis var svaret et bestemt ja. Så nu er jeg med i min anden lille kortklub :-) Det er bare SÅ hyggeligt. 
Jeg var så heldig at modtage dette flotte kort fra Eva, da jeg havde fødselsdag i november 2018.
Eva fyldte år i starten af marts i år og jeg lavede dette forårs inspirerede kort til Eva. 
Den eneste ulempe ved at være i en klub, hvor kort skal være fremme på en bestemt dag, er kære Post Nord. Derfor sender jeg kortene i rigtig god tid og så må vi bare leve med at der ligger et kort og skriger på at blive åbnet før fødselsdagen :-) Heldigvis har jeg kunnet modstå fristelsen ;-)

Tak for I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar: