fredag den 11. december 2020

Mariannes børnebørn

Marianne ville gerne sætte nogle helt specielle gavemærker på sine børnebørns julegaver, så jeg forsøgte at lave nogle, der ville falde i hendes og ikke mindst børnebørnenes smag. Hvis jeg skulle dømme ud fra Mariannes reaktion, da hun så dem, så bliver de et hit !! 😂

Denne bamse er jeg ret glad for og det håber jeg også Iben bliver. Den er fra Cottage Cutz og jeg har købt denne i USA. Den hedder "Peeking Santa Bear" og varenr er CC4x4-593. Jeg havde ikke selv haft held med at finde den i en dansk butik, men måske kan du? God jul dien er fra Gummiapan og jeg har brugt en die fra Die Version til at skrive Iben. Bogstaverne er ikke ret store... de måler 6mm. Det er noget af et pillearbejde, når jeg skal bruge dem, men det er det hele værd. 

Jeg har brugt samme alfabet die på de andre gavemærker og jeg har brugt den samme tag die til alle gavemærkerne. Det er denne tag die, fra Dan dies. Jeg har flere tag die...er faktisk ret vilde med dem, men denne er bare super i størrelsen til gavemærker og den kan åbnes, så der er plads til at skrive en hilsen indeni. 

Lauge på 3 år er meget glad for gravemaskiner, så det måtte der selvfølgelig på hans gavemærke. Jeg tænkte at et juletræ og en sød bamse med samme farve sløjfe, som gravemaskinen, nok kunne bruges. Gravemaskinen er en Quickutz 2x2" die, Bamsen er fra et stempelsæt fra Lawn Fawn stempelsæt, som hedder "Pa-Rum-Pa-Pa-Pum" og juletræet er også fra Lawn Fawn og stempelsættet hedder "Christmas dreams" Jeg har valgt at klippe den hvide kant af, som der ellers er på de udstansede figurer. Jeg synes ikke de kunne bruges, når der nu ikke en hvid kant om gravemaskinen. 

Til Lea har jeg brugt et par isbjørne, da hun er vild med isbjørne. Jeg har brugt et die sæt fra Joy Crafts til at lave isbjørnene. Gaverne og de små fisk med sløjfe på, er alle fra Lawn Fawn sættet "Christmas dreams". Teksten "Glædelig jul" er fra et stempelsæt, som Anette har lavet, kaldet "Bladkranse og tekster" og har nr SBC053


Kaniner er Sagas store kærlighed og så må hun jo have et par kaniner på sit gavemærke. De er jo også kommet rigtigt i julehumør med deres små nissehuer på. Nissehuerne er fra et stempelsæt fra Lawn Fawn", som hedder "Baaah Humbug"....gad vide, hvad det egentlig betyder ? Juletræet er fra et stempelsæt fra Clearly Besotted. Sættet hedder "One more sleep" og jeg kan desværre ikke linke til det, så måske er det udgået af produktion? 

Jeg håber Marianne møder store smil og glæde, når hun aflevere julegaver til børnebørnene. Jeg er dog temmelig sikker på, at det mere er for gavens indhold, end gavemærkerne, som skaber glæde, men pyt med det. Marianne har gjort, hvad hun kunne for at gøre gaverne perfekt 💖

Tak for du kiggede forbi.

Kærlig hilsen 

Olivia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar