mandag den 22. september 2008

En bøtte





Jeg har en kollega, som havde fødselsdag i sidste uge og jeg tænkte jeg ville lave en lille ting til hende. En dag på jobbet, hvor vi var lidt fjollede, begyndte vi at kalde hinanden "Sødte" og det skulle jeg da lige benytte mig lidt af. Ideen til bøttens navn var ikke svært: "En bøtte til Sødte".

Jeg ved, at hendes hjem har mange friske farver og så fandt jeg på, at hun skulle have en blomst. Jeg er godt tilfreds med resultatet, men jeg synes ligesom den mangler et eller andet i midten. Jeg har "fodret" dåsen med grønt bast, som vist ikke ses så tydeligt på billedet. Alligevel er der noget jeg mangler i midten, Jeg fandt dog aldrig rigtig ud af, hvad det skulle være. Billederne er ikke blevet så gode og jeg synes den var svær at tage billeder af. Jeg håber alligevel I kan fornemme hvordan jeg har lavet den.
Jeg skal give den til hende imorgen og jeg håber hun synes om det og ligeledes kan se det sjove i den.

Tak for at I kiggede forbi.

Med venlig hilsen
Olivia

4 kommentarer:

  1. super flot den kan hun da kun blive glad for :o)

    SvarSlet
  2. Skøn ide med blomsten.
    Også nogle flotte poser du har lagt ind på din anden blog

    SvarSlet
  3. Det er da både en sød og sjov idé du har fået-- Tænkte på, om noget oasis i midten kunne holde de fine blomster, og så måske basten ovenpå som "græs"... !

    SvarSlet
  4. Den bøtte er jo bare en genial gaveide. Og jeg fik også lige en anden ide, med sådan en bøtte. Sådan en MÅ jeg bare ha lavet.
    Tusind tak for inspirationen. :)

    SvarSlet