fredag den 19. marts 2010

Så skete det...





Så skete det endeligt!! Jeg fik lavet et LO med mig selv og til mig selv!!! Jeg har scrappet i små 5 år og har hidtil lavet layouts til mine to gudbørn, diverse scrapalbums bestillinger og kort. Denne gang var det dog min tur!! Om dette LO vil blive en del af en BOM eller "bare" til et scrapalbum, har jeg ikke bestemt endnu. Jeg er dog rigtig glad for, at der denne gang ikke stod en anden modtager på end mig selv :-) Det har helt sikkert givet "blod på tanden" til, at lave flere!!
Måske er der nogen af jer, som kan genkende materialerne?? Det kommer sig sikkert af, at det er et kit fra Convention, som var i overskud og da jeg skulle scrappe med Heidi i tirsdags, havde hun denne pakke med til mig. Normalt er jeg ikke super glad for gult, men da jeg kom i tanke om dette foto fra min 40 års fødselsdag, så skulle det altså afprøves. Jeg er rigtig glad for resultatet!!! Én ting har jeg dog lovet mig selv...HUSK AT SKÆRE PAPIRMÆRKET AF PAPIRET INDEN JEG GÅR IGANG MED AT SCRAPPE!!!!!...hi hi hi...
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar