søndag den 30. januar 2011

Kort til en kær veninde

De kort jeg har lavet det sidste lange stykke tid, har for det meste være kort, som jeg har brugt lang tid på at lave. Der har været meget pynt på og mange forskellige teknikker. Da jeg mødtes i lørdags med Thrysse og Sidsel, havde jeg lavet en lille håndfuld kort, som for en gangs skyld var lette at lave. Jeg kunne mærke jeg var i rigtig "korthumør", så jeg fortsatte. Det er så i løbet af ugen, blevet til ca. 60 kort!!! Det ligner jo slet ikke mig, at lave så mange kort i løbet af så forholdsvis kort tid, men jeg er vist inspireret for tiden. Jeg har kigget en del på Hero Arts Flickr konto for ideer og sikke en masse skønne kort, jeg fandt derinde!! Endda nogle danske kortmagere! Godt gået!!! Her kan du se nogle af de kort, som det er blevet til. Der kommer flere kort en anden dag...I skal jo ikke have det hele på een gang...hi hi hi...

Blomsten på dette kort er fra Hero Arts og baggrundsstemplet har jeg lånt af Thrysse, som har købt det på sin ferie i New York. Det er stemplet med Distress Ink og det er bare et FEDT motiv!
Jeg har embosset med hvidt på sort karton med et Hero Arts baggrundstempel og Tillykke stemplet er fra Orion Design. De røde prikker på kortet er rød Liqued pearls.
Dette kort har jeg lavet til min kære veninde, som jeg har været veninde med i 23 år! Kortet fulgte med en gave, som indeholdte yderligere 5 kort. Årsagen til gaven var såmænd den, at hun flytter til London imorgen og skal starte på job om nogle få dage. Jeg ved, at hendes forældre har det svært med, at hun flytter og ved hjælp af kortene, kan hun jo sende dem en hilsen i ny og næ. Jeg kommer også til at savne hende og selv om jeg godt ved, at London ikke er langt væk, så har vi i mange år ikke boet mere end 3-4 min fra hinanden. Så hurtigt tror jeg nu ikke jeg kommer til London.
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar