søndag den 24. april 2011

Picturing the world konkurrence

Der er sikkert flere af jer, som har set dette kort men jeg synes lige det kan klare et gensyn. Kortet har jeg lavet til den konkurrence, som har været på Picturing the world bloggen. Jeg er ganske godt tilfreds med kortet, og sikke en masse embossing jeg havde gang i. Baggrundsstemplet er et af dem RIGTIG mange fede baggrundstempler, som findes hos Picturing the World. Det er slet ikke til at vælge, hvilke man skal anskaffe sig ;-)
Ellers må jeg jo indrømme, at der har været lidt stille på bloggen den sidste tid. Det er dog ikke et udtryk for at jeg ikke har lavet noget scrap. Jeg er igang med noget, som skal bruges i næste uge. Jeg kan dog endnu ikke afsløre hvad det er, da vedkomne måske ser med her :-) I sidste weekend var jeg dog i sommerhus med 4 skønne scrap kvinder. Det kan virkelig anbefales!! Det er virkelig balsam for sjælen, at tage afsted og scrappe i godt selskab i en hel weekend. Måske kommer der lidt mere om vores weekend på et senere tidspunkt. Jeg ville dog blot sige at jeg er her endnu!!!
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar