torsdag den 24. marts 2011

Mandekort

Så blev det vist tid til at vise de sidste "mande" kort jeg har lavet i denne omgang. I øjeblikket er jeg igang med en bestilling på et konfirmationsalbum, men må indrømme at jeg har lidt svært ved at finde gejsten til det. Det var ok at gøre klar, men nu hvor det rent faktisk skal laves, "taler" billederne ikke helt til mig. Jeg satser på det er en forbigående følelse :-))




Jeg håber I kan lide dem og måske har fået et par ideer .
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Smukke perfekt mandekort. Og papirer og farver er jo oplagte. FLOT.

    Vi satser på, at det er en forbigående følelse du har med det konfirmationsalbum. Uha...
    Til oplysning har jeg lagt Henriettes konfirmationsalbum på min blog. Det var mit allerførste scrapprojekt. Kig i etiketter der kommer de frem.
    Og så er jeg jo i gang med et nyt festalbum.
    Måske kan du finde inspiration - eller tænke at sådan skal det i hvert tilfælde ikke se ud. Og så kommer hjernen da igang....
    God fornøjelse - og arbejdslyst.

    SvarSlet