fredag den 20. maj 2011

De sidste 8x8" sider

 Der er altså ikke noget, som en borderpunch til at pifte en side op! Det er ganske enkelt en genial opfindelse synes jeg :-)
 Papiret er fra Graphic 45 og blomsterne er fra en julestjerne die til QK tangen.
 Kronen er jeg lidt vild med på dette LO. Den er fra Sløjd-detaljer og jeg har guldembosset den.
 Baggrundspapiret er noget jeg selv har lavet. Det er blot en stykke cremefarvet papir, som jeg har stemplet med forskellige strandting på fra Hero Arts.

 Jeg har embosset med sort på denne side med nogle stempler fra Tim Holtz kaldet Ultimate Grunge. Det er efter min mening "et must" at have de stempler, hvis man ønsker at gøre noget mere maskulint. Derudover har jeg pyntet lidt med diverse metalting, for derved at gøre siden lidt mere maskulin.

 Dødningehovederne er en die fra QK og jeg har guldembosset dem. Jeg har ligeledes guldembosset den nederste kant på siden med nogle stempler fra Tim Holtz kaldet Rock Star.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar