mandag den 16. maj 2011

...nogle flere 8x8" layouts

 En simpel siden uden de helt store krumspring.... og jeg har fået brugt lidt Magic Mesh!
 Jeg har brugt en Notebook punch fra Stampin Up på denne side og til trods for det ikke er en borderpunch, så kan man sagtens lave en bort med den alligevel. På en del af layouts i dette album har jeg fået brugt Tiny types stickers, som jeg er blevet ret vild med. Jeg har ellers udtalt mig om, at det aldrig ville blive noget jeg investerede i....men man har jo, som bekendt et standpunkt til man tager et nyt :-))
Se lige den borderpunch fra Fiskars, som jeg har brugt her! Jeg har lånt den af Anja, men jeg må sige at det nok ikke varer mange layouts inden den bliver en del af min værktøjskasse!! Det tuborg mønstertegn er bare sa anvendeligt til mange ting.
På denne side har jeg været igang med rester af papir. Ordet smil er skrevet bogstaver fra et 4x8" alfabet "Aquarius". 
Jeg fandt dette super søde papir med vejskilte og pile på. Det passede genialt til de billeder jeg havde fundet frem til dette dobbelt LO. Brandhanen er en Quickutz 2x2" die og det lille stempel "Vroom vroom", som stammer fra et bilstempel jeg købte hos Multiscrap. For en kort stund forsvandt mit "vroom vroom" dog, men dukkede op, da jeg skulle vaske trusser og bh´er. Hvordan i alverden det var landet der, har jeg ingen anelse om, men hold op hvor har det været en morsom histore at fortælle!!!


Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar