søndag den 21. august 2011

What a hoot!!!!

Jeg er netop kommet hjem fra en skøn scrapdag hos Anja Thrysøe. Hun havde spurgt et par af os, som kommer til scrap hos hende om tirsdagen, om vi havde lyst til en scrapdag idag. Hun ville gerne have hjælp til at lave nogle layouts, kort eller andet, af de spændende nye materialer hun har fået hjem.

Vi har fået lavet nogle flotte layouts og kort, som jeg vil vise senere. De forskellige ting, vil hun så bruge, som udstilling på efterårets messer og conventions.

Blandt mange af de fede ting hun har fået hjem, er disse ugle stempler!! Hold da op, hvor er de altså bare søde og jeg har allerede fået dem brugt på et layout. Stemplerne er så nye, at hun endnu ikke har haft mulighed for at lægge dem i butikken. Jeg vil foreslå du holder øje med hendes butik, da der er rigtig fede ting på vej!!

Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Lokke, lokke.......Ja du forstår sandelig at gøre mig både misundelig på sådan en dejlig dag, og nu er jeg jo nysgerrig også......
    Endnu en grund til at glæde sig til convention.

    SvarSlet