fredag den 13. september 2013

Farverigt kort

Jeg bruger ikke særlig ofte gul og orange på mine kort, men jeg gør lige en undtagelse denne gang. Jeg har nemlig fundet nogle overraskelser, som jeg gerne vil deltage i. Det er faktisk ret sjovt, så hvis du ikke har prøvet det før, skulle du tage at gøre det.
Jeg deltager i følgende udfordringer: 
Card and scrap: Brug dies
Sketchy Colors:Brug farverne gul, hvid og aprikos.
Cheery Lynn Designs: All about texture.
Wild Orchid Challenge: Add a die cut

Jeg har ganske enkelt været rundt på forskellige udfordringsblog og fundet nogle, som jeg kunne kombinere på et kort og så var det ellers bare igang. Når det så er sagt, så må jeg jo indrømme at jeg havde mere end almindelig krise, i vores ugentlige scrapklub. Jeg havde ellers pakket min store trolly og havde en masse guf med, men der skete INGENTING da jeg skulle igang.
 Jeg fik skåret papiret ud og ordnet den del med embossingfolderen Tied together, som sidder forneden. Jeg kunne dog slet ikke finde ud af lave kortet, så det så godt ud. Her var det så jeg "ringede til en ven"...hi hi hi...
Jeg er jo så heldig at være i scrapklub med Glitter Gitte (ja, det hedder hun altså i vores lille gruppe...hi hi). Hun flyttede lige rundt på et par detaljer og kom med et par forslag og så var jeg ude af min scrap krise!! Tusind tak Gitte!! Dejligt med gode og inspirerende scrap veninder ;-)
Tak for I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

20 kommentarer:

  1. Jeg skal da love for, at du har haft gang i de lyse farver ;) Det ser da så hamrende godt ud. Herligt, at du fik hjælp til at komme ud af krisen - man møder ikke så stor hjælpsomhed ret mange andre steder end hos alle "scrapperne"
    Held og lykke med deltagelsen i udfordringerne.

    SvarSlet
  2. super sødt og dejlige lyse farver du har sammensat

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort og nej du har stadig ikke sagt hvem det var....

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot, så håbert du har held med det, efter alt det døje for at få det lavet. Og ja hvor er det skønt med alle mennesker i denne verden, de er bare altid såå søde og hjælpsomme, en dyd vi desværre ikke ser mange andre steder efterhånden, men godt den stadig findes her i vores verden.

    SvarSlet
  5. Det blev da rigtig flot (med glitter Gittes hjælp) jeg viste ikke man kunne sende et kort ind til flere udfordringer ad gangen. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det smuk, frisk farvesammensætning.
    God weekend

    SvarSlet
  7. Det er da et rigtig flot og anderledes kort. Fine farver som man bare bliver glad af.

    SvarSlet
  8. Jeg bliver mere og mere glad for både gult og orange - og jeg synes dit kort er smukt!
    Held og Lykke i udfordringerne.

    God weekend.

    Knus

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt... og så flot med det embossede

    God weekend

    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlet
  10. Dejligt der lige var hjælp at hente da du kom i krise :o)
    Det er blevet et flot kort med masser af dejlige farver

    SvarSlet
  11. Amazing card, Olivia!!! The colors are just yummy))))
    Thank you for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs!

    SvarSlet
  12. Det er altid godt med en hjælpende hånd, og resultatet blev rigtig flot.
    Kender du denne http://paperplayful.blogspot.no/ , en god hjælp til at finde nogle passende udfordringer ?
    kh Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for linket, Dorte. Det er ikke noget jeg kender til, men det skal da vist lige tjekkes ud. Ved første øjekast ser det lidt overskueligt ud, men det kommer jeg nok efter ;-)

      Slet
    2. Super fint kort...dejlige farver, som jeg heller ikke bruger så tit.

      Held og lykke :-)

      Slet
  13. Super smukt i skønne farver ;O)))

    SvarSlet
  14. wauh...ja du har ret, sommetider er det super at prøve noget man slet ikke plejer:-)

    SvarSlet
  15. Det blev jo, selv om det var svært, et skønt kort du fik lavet.
    Ønsker dig også held og lykke med alle udfordringerne :)

    SvarSlet
  16. Super flot kort.
    Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  17. Disse fargene kan du trygt bruke flere ganger, for dette kortet ble nydelig!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlet
  18. Super flot kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlet