torsdag den 22. maj 2014

Kort fra gemmeren

Jeg har vist forsømt bloggen på det sidste, men jeg håber ikke I har opgivet mig helt ;-) Jeg har haft disse kort liggende længe og nu er det vist tid til at vise dem frem. 
 Jeg forsøgte mig med noget af det glimmer, som er fra Ranger/Tim Holtz og lidt mere groft end det jeg ellers plejer at bruge. Bortset fra at "klatten" er grim, så er det grove glimmer endnu ikke blevet et hit hos mig. Måske kommer det ;-)


Tak for at I kiggede forbi....måske ses vi snart igen :-)

Kærlig hilsen Olivia 

9 kommentarer:

  1. Det er super smukke kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig opgiver vi dig ikke!
    Det er nogle rigtig flotte kort, du viser i dag.

    SvarSlet
  3. Skønne kort du har fundet i gemmerne... der er jo ingen grund til at de skal være :-))

    God aften

    SvarSlet
  4. Nej, dig opgiver vi da ikke!!!!! Herligt med lidt "nyt" fra dig. Meget lækker kort kavalkade i skønne farver. Man kan bruge nettet til mange fantastiske ting, men se med fingerne det er nu nok aldrig noget der bliver opfundet men du er da altid velkommen til at komme en tur forbi Ølstykke og kigge med fingerne ;O)))

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort alle sammen her, og så herlige farver.

    SvarSlet
  6. Smukke kort du havde i gemmerne :) især det nederste er jeg vild med.
    God weekend til dig - lige om snart.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Dejlige kort, Pernille. Jeg er heller ikke så flittig på bloggen for tiden. Der skal jo være tid til det hele :-)

    SvarSlet