mandag den 16. juni 2014

Fødselsdag i kortgruppen

For nogle få dage siden havde vi en fødselar i vores kortgruppe på Scrap Sisters. Annette/AKA fyldte år og jeg sendte dette kort til hende.
Vi har nogle problemer med at kortene kommer frem til tiden og jeg har endda oplevet at et af mine kort slet ikke kom frem!! Heldigvis lykkedes det dog at Annette fik sit kort til tiden og jeg har hørt vi har lavet smukke kort til hende i år, så jeg glæder mig til at se alle de andres kort!
Kærlig hilsen 
Olivia

7 kommentarer:

  1. Dadada...Det kort kender jeg.
    Det er SÅ flot og meget smukkere i virkeligheden. Utroligt fine små tynde embossede motiver. Det er SÅ elegant.
    Og dine hjemmelavede dots er jo bare så fine.
    Det er lidt sjovt at se de første kort jeg fik fra gruppen for 4 år siden, og så dem jeg fik i år. der er godt nok sket en udvikling med alle.
    God solskinsdag til dig.

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort, må jeg sige, lækker embossing.

    SvarSlet
  3. Hvor ER det detaljeret og FINT. =0)

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt,
    klem Dorte

    SvarSlet
  5. Virkelig smukt kort. Jeg er vild med farvesammensætning :-)

    SvarSlet
  6. Det er et rigtigt flot kort Olivia.

    mvh Lisa Astrup

    SvarSlet