lørdag den 23. maj 2015

Fejret i stor stil....

Da Sofie skulle konfirmeres, var der flere i familien, som ønskede at hun skulle fejres i stor stil og have en helt speciel og personlig hilsen fra dem. Derfor kan jeg her vise en håndfuld forskellige kort, som Sofie fik foræret.
 Billedet på kortet er fra en fælles ferie og jeg har printet fotoet ud på lidt klart karton istedet for fotopapir. Det gør at billedet ikke står kniv skarpt, som på fotopapir. Derfor passer det fint til det papir jeg har brugt, som baggrund. Papiret er fra Riddersholm. Jeg husker ikke lige, hvad papirserien hedder. I hjørnerne har jeg brugt blomster fra WOC, bling fra Want2scrap, og en doily die fra Joy. Stemplet er fra Orion Design. Blomsterne er pyntet med Glass glitter, som jeg har fået af Jeannette. Glasset er købt hos Riddersholm.
 Da Sofie skulle have penge til en rejse til New York, blev det til et kort med New York tema. Stemplet med Skyline er fra Tim Holtz og resten er lavet med Silhouetten.
 Pyntens tema var sommerfugle og derfor skulle hun også have et kort, som sommerfugl. Det blev et meget enkelt kort, men jeg valgte dog at pynte med en gips sommerfugl, hendes navn med glitter bogstaver, lidt glitter omkring tekststemplet fra Scrapper.dk og så vidt jeg husker, har jeg også malet lidt med en Wink of Stella pen i clear. Det er dog lidt svært at se på billedet, men det så godt ud på kortet. Papiret er fra Maja Design og sommerfuglen er fra Memory Box.
 Konfirmationskjolen har en øvre del, som jeg har embosset med en embossingfolder. Jeg har pyntet med glittertape i livet og en lille perle-bling sten, som oprindelig stammer fra nogle hårnåle, som jeg har købt i Kina. Bogstaverne er lavet med glitterkarton.
Sofie går op i makeup, neglelak og parfume og er glad for bestemte mærker af disse. Derfor har jeg lavet et kort, som skal vise 2 forskellige Chanel neglelak farver og en flaske Clean parfume. Jeg kendte ikke mærket Clean, så da jeg googlede det, kunne jeg se det ikke gik med et enkelt stykke tyrkis karton. Derfor valgte jeg et hvidt stykke karton, som jeg farvede med Distress Ink og blendede det således, at det lignede en Clean flaske. Det slap jeg meget godt fra...he he...

Tak for at I kikkede forbi og rigtig god Pinse til jer alle.
Kærlig hilsen Olivia 

3 kommentarer:

  1. Hold da op 5 rigtig flotte, fine, søde, sjove og gennemførte kort!!!

    SvarSlet
  2. Skønne kort og meget personlige!

    SvarSlet