onsdag den 5. oktober 2016

I´m back :-)

Så sker der endelig noget igen på bloggen og for at citere Arnold "I´m back" :-)
Jeg har brugt nogle måneder på at flytte og alt mit scrap har været pakket væk og valgt fra i forhold til at gøre mit nye hjem hyggeligt.
Nu skal der imidlertid atter hygges med scrap og jeg er godt igang. Jeg har lavet flere ting, som endnu ikke er vist på bloggen, så nu må jeg vist hellere komme igang.

Jeg indrømmer blankt, at Instagram er noget enklere at bruge, når jeg vil vise mine ting, men der er jo ikke plads til en masse tekst. Og helt ærlig...en kvinde af få ord, er jeg jo ikke ;-)

Hmm....ja, så starter jeg åbenbart lige med et indlæg med et billede, som ligger ned. Hvad hulen gør jeg forkert? Jeg vender billedet i et foto redigeringsprogram ved navn Ipiccy.com, men når jeg ligger billedet ind, ligger det ned. Det er frustrerende!

Nå, men nu skal det jo ikke blive et indlæg med brok, så her er lige et billed, som vender rigtigt ;-)
Begge kort er syet i hånden. Globusen har jeg selv lavet, men trillebøren er en skabelon fra Donna.

Tak for I kiggede forbi...og ikke har opgivet at se nyt på min blog :-)
Kærlig hilsen 
Olivia

2 kommentarer:

  1. Flot kort. Trillebøren kan jeg ikke se. :-)

    SvarSlet
  2. Ja, globussen er flot som sædvanligt når du viser noget.
    Men trillebøren er ikke at se !!!! Men mon ikke den også er flot ? Hihi.
    Det med billeder der lægger sig ned, uanset hvad man gør, kender jeg også godt. Du må bare erkende, at visse ting har vi ikke indflydelse på. LOL
    Hyggeligt lige at hilse på dig igen på convention. Du er den eneste man ved hvor man har derovre. Hæhæ. Den eneste med fast plads.

    Knus og held og lykke med dit nye hjem.

    SvarSlet