mandag den 26. december 2016

Gave mærker del 1

Jeg har vist forsømt bloggen lidt meget på det sidste, men måske kan jeg ændre lidt på det i den kommende tid. Jeg har haft travlt med juleriet, men ikke rigtig fået vist noget. Det vil jeg nu råde bod på. Jeg har lavet en del gavemærker i år. De er sjove små projekter, som jo selvfølgelig kan bruges på gaver, men i en lille cellofanpose er de rigtig søde, som en lille værtindegave til en af alle julens visitter.

Det første gavemærke er en hvid julestjerne, som jeg har sat på en cirkel af hvidt karton. Bladene er sølvglitterkarton og tre små halvperler i sølv i midten. Selve julestjernen er lavet af en die fra Impression Obsession.
 Således ser det ud, når jeg pakker gavemærkerne i en lille cellofanpose med en "treat topper" die fra Avery Elle. 
Jeg har lavet et gavemærke i samme stil, som den hvide og med samme die, blot i rød.
Rigtig glædelig bag-jul til jer alle og tak for at I kiggede forbi.

Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne. Del du bare endnu flere :-) Skønt med nye ideer og muligheder.

    SvarSlet
  2. De er flotte - især de røde/kraft er rigtig hyggelige :)

    SvarSlet