tirsdag den 6. november 2018

Flere 10x10 cm kort

Hvad sker der lige for mig?? Jeg er sørme allerede tilbage med et nyt indlæg ;-) Jeg har fået redigeret omkring 40 kort, som endnu ikke er vist på bloggen, så nu skal der laves et indlæg. Jeg viser dog ikke alle 40 kort på én gang, men ud over flere gange. Der skal jo være lidt at glæde sig til. Jeg lavede nogle 10x10 cm kort i weekenden, hvor jeg var til Scrap i Munkebo. De kommer dog først på bloggen en anden dag. 

Jeg har flere liggende fra sommeren, som vi måske kan lune os lidt på i denne kolde tid ;-) 
Jeg forklarer ikke så meget om kortene, men spørg endelig hvis der er noget du vil vide. Du kan altid komme tilbage til bloggen og læse mit svar.






Disse dejlige friske sommerfarver er jo lige til at blive glad i låget af, ikk´?
Tak for du kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar