søndag den 25. november 2018

Tags til advents gaver

Jeg har jo ikke lavet noget julepynt i år, og havde egentlig bestemt at dette år skulle være fri for juleting. Jeg må dog indrømme at jeg ikke er helt upåvirket af den julestemning, som breder sig i den kreative verden ;-) 
Derfor måtte jeg jo også sige ja, da Jane ønskede sig nogle tags til de advents gaver hun skal give i år ;-)
Jeg havde frie hænder og det er jo altid en fornøjelse, når man kan lave lige hvad man vil. Her er dem jeg fandt på at lave. 

 Jeg fik Heidi Lind til at købe de tre forskellige størrelser nisser fra Gummiapan med hjem fra SAM. Jeg havde set et kort på Pinterest med samme idé og det skulle afprøves. De små nisser i baggrunden er bare det lille ekstra, som gør taggen sjov.
Tak for at I kiggede forbi.

Kærlig hilsen
Olivia

1 kommentar: