fredag den 8. februar 2019

Mange 10x10 cm

Hver gang jeg får lavet et blog indlæg, har jeg planer om at komme igen inden længe. Inden længe er for mig en lille uges tid, men det overholder jeg da vist langt fra ;-) Nå, men pyt :-) 
Det er sørme ikke fordi jeg ikke har noget at vise, så her er et langt indlæg med 10x10cm kort. 
Et par søde blomster kort, som jeg har vist tidligere, men de er bare så søde. Prikkerne i midten af blomsterne er lavet med Nuvo Drops. 
 Jeg har anskaffet mig sættet med sodavandsflasken fra MFT/Die Namics og teksterne, som passer til. Jeg er ret vild med sættet, men ville ønske der var nogle danske tekststempler, som kunne bruges dertil.

 Denne guitar, stjernerne og stemplerne er også fra MFT/Die Namics. De laver altså bare nogle rigtig fine ting.
 Et enkelt kort med katusser.

 Disse kort er ret enkle, men det synes jeg Lego klodserne lidt kræver. 

 Jeg er vild med disse M&M´s, men det kan godt være lidt udfordrende at finde på kort ideer, som de kan bruges til. Jeg har derfor brugt ideen om et "kryds og bolle" spil fra Pinterest. Det måtte bare prøves.

 Billedet af disse damer har jeg brugt før, men man kan da ikke gøre andet end smile, når man ser det billede ;-)

Tak for at du kiggede forbi.
Kærlig hilsen
Olivia

2 kommentarer: