onsdag den 26. december 2018

Gave og adventsmærker

Glædelig 2. juledag til jer alle. Jeg håber ikke I er trætte af julen og juleting, da jeg lige har et par indlæg mere, som indeholder juleting ;-) Lad os se om jeg ikke kan få vist det sidste juleri, inden vi når ind i 2019. Jeg må dog indrømme, at jeg slet ikke er færdig med at jule, men jeg bestemmer jo heldigvis selv, hvornår jule scrapperiet skal stoppe :-)
Her er der i første omgang nogle gavemærker og mærker til adventsgaver. Nogle meget enkle, nogle lidt mere detaljeret, men julet er de alle. 





Tak for at I kiggede forbi og endnu engang glædelig jul.

Kærlig hilsen 
Olivia

3 kommentarer:

  1. Super flotte til og fra, hvor har du købt disse flotte rensdyrhoveder. Glædelig jul og godt nytår

    SvarSlet
  2. Tak Joan. Desværre tror jeg ikke de kan fåes mere :-( De er købt i Panduro for en del år siden.

    SvarSlet
  3. Ok men de er rigtig cute alle dine til og fra kort

    SvarSlet