mandag den 27. maj 2019

Håndsyede kort, Donna kort

Det er lidt over en måned siden, at Donna bekendtgjorde at hun lukkede sin netbutik og derfor havde udsalg. Jeg gik straks ind i betbutikken og anskaffede mig de sidste Donna kort skabeloner, som jeg endnu ikke havde fået købt.
Jeg er utrolig ked af at Donna lukker butikken og jeg tror desværre også, at hun stopper med at lave skabeloner til kort. Jeg har lavet Donna kort i en del år og har med stor interesse fuldt med i, når hun kom med nye skabeloner. Jeg har lavet flere hundrede kort og der er mange af hendes skabeloner, som stadig er mine favoritter. Der er også flere af de nyere, som jeg kan forestille mig, bliver favoritter, men jeg har bare ikke fået dem lavet endnu.
 Dette garnnøgle er jeg ret vild med og ikke mindst fordi, der kan bruges så meget forskelligt designer/mønster papir til kortet. 
Disse mobiler har jeg lavet for temmelig længe siden, men mobil skabelonen har jeg brugt en del. Så mange gange, at jeg kan huske at skabelonen har nr. 101 ;-)

Donna har også inspireret mig til at gå i gang med egne skabeloner og i samarbejde med Lissy, forsøger vi at få lavet nogle andre skabeloner end dem, som Donna har lavet, men efter samme princip. Disse skabeloner vil vi vise i vores gruppe på Facebook og vi håber at nogle bliver lige så glade for dem, som jeg har været og er for Donnas kort skabeloner.

Hvis I endnu ikke kender til hendes kort skabeloner, så skynd jer forbi hendes butik, inden de sidste skabeloner bliver udsolgt :-)

I forbindelse med konfirmations månederne vi lige har været i, så har jeg lavet flere kort, som er lavet ud fra samme princip, som Donna kort. Mange spørger mig, om jeg har syet kortene med maskine, og er ved at falde bagover, når jeg siger de prikket med syl og syet i hånden. Heldigvis har jeg også åbnet andre scrappers øjne for disse dejlige kort. 
Jeg kan desværre ikke vise konfirmations kortene før om nogle dage, men kan allerede nu sige, at de er gode :-) 

Tak for I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar