tirsdag den 11. juni 2019

Nikolas´s konfirmation maj 2019

Mit kære gudbarn var den sidste i familien Hansen, som skulle konfirmeres og selvfølgelig skulle jeg stå for indbydelser og bordkort. Han var meget klar på, hvad han gerne ville have, så det var let at gå igang. Indbydelsen skulle være en habit jakke og jeg har lavet den efter denne opskrift. 


Til bordkortene valgte Nikolas en butterfly, og jeg skrev navnene på med en hvid pen.


Nikolas skulle selvfølgelig også have en sang og jeg fik hjælp af en god veninde, som bare er super god til at lave sange. Jeg skulle blot komme med nogle stikord og ønske om en melodi, så klarede hun resten. Da Nikolas var mindre, var han meget glad for dyr og derfor skulle melodien være noget med dyr. Jeg valgte først "Elefantens vuggevise", men den var alt for svær at synge. Det går jo ikke, når jeg selv skulle synge for ;-) Så det endte med "Mariehønen evigglad", som alle jo kender.
Da Nikolas også er vild med at spille fodbold, måtte jeg jo lave en fodbold, som sangskjuler.
Gaven jeg købte til ham, var et abonnement til Netflix og derfor lavede jeg en æske med popcorn, hvor jeg også kom gavekortet i.
Jeg nåede også lige at lave et kort, fra min mor, som skulle bruge et kort til den pengegave Nikolas skulle have af hende.
Så kom vi til vejs ende og jeg er glad for du kiggede med helt til slut. Måske kan du bruge nogle af disse ting, som inspiration, hvis du skal være kreativ til næste konfirmation periode.

Tak for du kiggede forbi.

Kærlig hilsen Olivia



Ingen kommentarer:

Send en kommentar