lørdag den 29. juni 2019

Atter tid til 10 x10 cm kort

Så er det atter tid til nogle 10x10cm kort. Jeg er ret vild med at lave disse små kort og det er der flere grunde til ;-)
Det er ret sjovt at lave kort, som jeg kommer hurtigt i mål med. Desuden er jeg tvunget til at gøre det enkelt og det kan være temmelig svært, når det samtidig skal bestå min kvalitetstest. Det skal jo være pæne kort, men jeg må indrømme at jeg nogle gange skyder lidt forbi. Jeg vælger dog at sige pyt og jeg er sikker på jeg lærer af mine fejl ;-) Sidst men ikke mindst, er der ikke så megen plads i denne størrelse kort til lange hilsner og det kan jo nogle gange være en fordel ;-)
Jeg har lavet disse studenterkort temmelig enkelt. Ikke noget med tekst stempel eller pynt, men jeg synes den lille studenterhue er nok ;-) De mange små huller er lavet med en die fra Simple and Basic, som Anette fra Happymade designer for HobbyGros. Anette laver altså bare nogle fantastisk ting!!
 I maj måned, havde jeg den store fornøjelse at være i sommerhus i en weekend med en håndfuld scrapveninder. Jeg kan slet ikke finde nok rosende ord, om disse weekender vi har. Det er bare fantastisk at være kreativ i godt selskab og det eneste problem er blot, at tiden går alt for stærk :-)
Jill havde medbragt et stempelsæt fra "Your Next stamp", som hedder "Cool Cats" Jeg lavede nogle aftryk og farvelagde dem. Jeg må indrømme jeg ikke havde troet jeg ville blive vild med kattestempler, men de er altså sjove og tekststemplerne er bare alt for sjove. Ikke lige disse, men tjek lige de andre ud i sættet ;-) Jeg vil love du giver mig ret :-) 
 De næste par kort er nok dem, som jeg vil beskrive som knap så heldige. Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, men der skal jo også være plads til fejl.
  
"Your next stamp" har også lavet et sæt stempler med monster og det er fra dette sæt, at tekststemplet på muffinkortet, er fra. 
 Disse to kort er af noget ældre dato, men jeg tror ikke har har vist dem på bloggen før. En lidt sjov blanding af feminint og groft udtryk. 
 Tak for at I kiggede forbi.

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar