søndag den 24. august 2008

Blomster Festival 2008


Jeg var så heldig, at nå til Blomster Festival i Odense i år. Sidste år var en stor oplevelse og jeg ville prøve om jeg var heldig igen.
Jeg var lidt i tvivl om jeg ville komme afsted, da jeg dagen inden var til scrap på Gislev Friskole og det blev temmelig sent. Heldigvis fik jeg lavet en aftale med min veninde Hanne og vi kom afsted.
Jeg må indrømme at jeg synes det var lidt tamt i år. Der var selvfølgelig en masse flotte blomster, men jeg synes ikke det var så fantasifuldt sat op, som det var sidste år. Udstillingen på Flakhaven skuffede mig ihvertfald. Desværre nåede jeg ikke Lotzes Have, så måske var det dér de havde gemt guldkornene.
Orkidé huset kan man dog altid blive betaget af......
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar