søndag den 17. august 2008

Friskole scrap



Jordbær pigen fra hängler og stängler, hun er bare så cute....










Juletræer med sne....






Juletræ i nærbillede










Farvelagte sole og et par pejse....skulle vist have brugt en mere orange gul farve til solene.











Sådan ser pejsen ud tæt på.





Jeg var til Friskole scrap på Gislev Friskole igår. Jeg stod op kl. 6 for at gøre mig klar til at tage rutebilen til Gislev. Jeg var fremme ved skolen kl. 8.30 (var hjemme igen kl. 01.30 - tak for liftet Gurli!!) Det var bare en kanon dejlig dag og vi var ikke så mange, så vi kunne rigtig få snakket med alle og set, hvad der foregik rundt omkring.
Jeg fik...som sædvanligt bør jeg næsten sige....taget en hulens masse stempelaftryk. Jeg var så heldig at jeg kunne låne stempler af Ann og Heidi (rigtig mange tak for det) og derefter gik jeg igang med at farvelægge dem. Jeg har jo aftalt med mig selv at jeg skal igang med julekortene, men det var dælme svært ikke at farvelægge nogle af de aftryk med jordbærpigen fra hängler og stängler!!! Hun er bare så qute!!! Jeg glæder mig til at lave et kort med hende, mit jordbærpapir og QK jordbær die :-)
Det blev dog også til nogle juletræer og starten på et par pejse med julepynt.

Jeg ser frem til næste gang der skal være friskole scrap!!!!

Kh Olivia

4 kommentarer:

  1. Hejsa

    Sikke arbejdssom du har været igår... det lyder som om i har haft en hyggelig dag ;-)

    Hmmm... har aldrig tænkt på at farvelægge det hele på engang....det må da spare en arbejdsproces.... altså istedet for at farvelægge et motiv af gange... Hvad faver bruger du? synes farven lægger så flot på de juletræer....

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Hel Pernille og tak for i går, tænk holdt I den virkelig gående til kl. 01, det var også de seje, der var tilbage !
    Det er i hvert fald brandhyglig med sådan en scrapdag, dem kan vi ikke få nok af ! Og som vi da får ordnet verdenssituationen !!!

    SvarSlet
  3. Lyder til I havde en rigtig god dag igår!! :-) Sikke produktiv du har været, glæder mig til at se julekortene!

    SvarSlet
  4. Hej Pernille.Tak for en hyggelig dag på friskolen det var meget hyggeligt.

    SvarSlet