onsdag den 23. december 2009

Jubiii!!!! Så skal der flages




Her er de så! 100 stks flag, som er monteret på et groft stykke reb. Hver flagguirlande har 25 flag på og der er 4 guirlander ialt. Jeg SKULLE være færdig med dem alle idag og derfor måtte jeg ofre en del af min nattesøvn, for at blive færdig. Jeg gik i seng kl. 4 i morges og stod op igen kl. 9, hvorefter jeg fik ordnet det sidste og jeg var endelig færdig kl. 13.10 og jeg skulle aflevere dem kl. 13.45. Det kan man da kalde heldigt, at jeg nåede det. Jeg er godt tilfreds med resultatet og ikke mindst de engelske flag er vellykket. Jeg har lavet flag i hvide/beige farver med et rødt kryds, som skal give sig ud for det engelske flag. Peter, som har bestilt guirlanderne er gift med en englænder, så det var således han ønskede dem. Jeg er også ret sikker på, at der ikke findes andre lignende flagguirlander andre steder ;-)
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Tillykke med at du blev færdig... så har du vel fået en lur i eftermiddag !? De er superflotte de flag, kan se det er et STORT arbejde, du har lagt i opgaven.
    Og piiisssst: det er jul i morgen, håber ikke du har glemt i al flagningen... Glædelig Jul !!

    SvarSlet
  2. Super flotte guirlander, du har fået lavet. Godt at høre, at du nåede at blive færdige med dem i tide. Jeg har ikke fået lavet en disse på mine i år, så vi måtte nøjes med den der blev lavet forrige år. ;o)

    Glædelig bagjul og jeg håber, du får et par rigtig dejlige og afslappende juledage.

    SvarSlet