søndag den 18. september 2011

Personlige stempler

Jeg har flere personlige stempler og jeg bruger dem flittigt. Et firkantet, to runde og et ovalt.  Med tiden ændrer min smag sig dog og jeg får lyst til noget nyt. Indtil videre har det været et ovalt stempel, som Gurli fra Orion Design har lavet, der har været min favorit. Jeg havde set, at man kunne bestille personlige stempler via Ebay og da Jeanett ønskede sig et personligt stempel, gik vi på Ebay for at finde noget, som hun kunne bruge.

 Jeanett bestilte 4 personlige stempler i forskellige designs og forskellige tekster på. Er de ikke bare flotte?
Jeg faldt over et design, som jeg bare ikke kunne leve uden :-) Tja...hvad skal jeg sige :-) Jeg er vild med muffins/cupcakes og derfor måtte jeg da bare have et personligt stempel med en muffin/cupcake i midten

Den sælger, som vi bestilte stemplerne hos, har været rigtig god. Da vedkomne bor i Malaysia tog det små 3 uger inden de kom, men det havde vi fået at vide. Ventetiden var dog svær alligevel ;-) Jeg kan kun anbefale at gå på Ebay og se dig omkring. Incl. fragt kostede de 5 stempler ca. 36kr pr stk. og de 4 skulle monteres med EZ-mount og et enkelt stempel kom leveret med håndtag.

Kærlig hilsen Olivia

4 kommentarer:

  1. Du har vel tilfældigvis ikke et link til den sælger, for jeg kunne da vældig godt tænke mig sådan nogle stempler.

    SvarSlet
  2. Tak for dit svar, nu har jeg også fået bestilt mig et stempel.. :)

    SvarSlet
  3. kunne jeg måske be' om linket også de er bare så flotte

    SvarSlet
  4. Hej med dig, som ønsker et link til sælger af disse stempler. Send mig en mail og jeg sender linket til dig. Min mail ser du øverst på bloggen.

    SvarSlet