tirsdag den 27. september 2011

en...to....mange...


Det er ret utroligt at 100 flag kan fylde så lidt ikke??? 



Inden jeg monterer flagene på snoren, lægger jeg dem i den rækkefølge, som de skal sidde i.



Jeg har atter engang syet flag....masser af flag!! 100 stk ialt fordelt på 4 snore. Magen til disse her. Denne gang var det dog ene danske flag og jeg må indrømme at jeg vist trænger til en lille pause med flagene, da min tommelfinger er temmelig øm ;-) Jeg havde en plan om at få flagene færdige inden ugen var omme og det lykkedes sørme også!!

I de sidste par uger har jeg ikke lavet ret meget andet kreativt, end disse flag og det bliver skønt at vende tilbage til noget scrap. Jeg har allerede en masse ideer om, hvad det skal være. Nu må jeg så bare vælge...hmm...det er sørme ikke nemt, men et Donna kort er bestilt, så det må jeg hellere starte med.

Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar