mandag den 12. september 2011

Så blev det min tur....

Så blev det min tur...til at eje en Silhouette SD maskine. Jeg ved absolut intet om, hvordan den skal bruges, men mon ikke jeg kan lære det? Jeg er klar over at denne udgave af Sihouetten, "kun" kan skære papir i A4 størrelsen og at der er en ny maskine på vej, som kan klare papir i 12x12". Jeg fik dog et fantastisk godt tilbud på denne maskine, så jeg måtte bare springe til. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med at bruge den!!!

Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Tillykke med vidunderet. Jeg har stadig kun set den slags på billeder...og det er måske godt nok (læs: billigere....hihi)
    Held og lykke med den - og selvfølgelig finder du ud af det......efterhånden.

    SvarSlet
  2. Til lykke og rigtig god fornøjelse - jeg har læst dit indlæg - glædet mig på dine vegne og vil nu hurtigst muligt glemme det igen så jeg ikke bliver misundelig =0)

    SvarSlet
  3. Pas på, man kan godt blive lidt afhængig :-)

    Hvis du får mulighed for at deltage i et af Nikolettes kurser, skal du springe til. Jeg har fået meget mere ud af min Sille, efter jeg var på kursus.

    God fornøjelse med den

    SvarSlet