torsdag den 23. februar 2012

Blomster Boxens indehaver

Der er rigtig mange ting ved min dejlige hobby, som jeg er vild med. Jeg møder så mange søde og kreative mennesker, som jeg kan dele min passion med. Jeg er så heldig at være en del af den gruppe faste scrappere, som kommer hos Anja hver tirsdag. Her kommer blandt andet også Gitte, som er indehaver af Blomster Box bloggen. Idag bliver der trukket lod om den blog candy hun har liggende på bloggen, men det er nu ikke derfor jeg vil vise dig hendes blog. Jeg synes bare hun laver nogle utrolig flotte ting, som er orginale, smukke og romantiske...lige efter min smag ;-)
Hvert kort hun laver bliver let en vanding rundt i romantik og pasteller...muuummmsss... Ta´ lige og kikke forbi hendes blog, det kan kun inspirere! Især hendes hjemmelavede blomster er værd at kikke en ekstra gang på ;-)

Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Jeg følger også trofast Gitte´s blog. Hun laver de mest fantastiske blomster.

    SvarSlet