mandag den 27. februar 2012

En ny scrapper er opdaget...

Når jeg besøger min veninde på Sjælland, er det ofte i flere dage af gangen og jeg synes det er svært at undvære, at have noget kreativt i hænderne. Derfor har jeg ofte en lille æske med, som jeg kan nørkle med, når jeg lyster.
De sidste par år har min mindste "nevø" vist stor interesse i det, som er i æskerne og har været med i at kreere, når han kunne være med. Ved mit sidste besøg forelskede han sig i den taperunner, som jeg havde med og sørme om han ikke også har haft den med i skole, så han kunne vise den frem! Det må da være en kommende scrapper vi har her!! Hans kommentar: "Uh Pernille...du har altså sådan nogle spændende ting med" var altså fantastisk at høre komme ud af hans lille mund. Behøver jeg sige at Moster var glad???

Derfor fandt jeg også ud af at hans julegave i 2011 skulle være noget kreativt. Nu var jeg klar over, at han nok ikke kunne starte helt fra bunden, så jeg hjalp ham lidt på vej. Jeg lavede derfor et minialbum, som jeg gav ensfarvet papir og lidt striber mønstret papir. Med i gaven lagde jeg en masse poser af udstandsninger fra min QK tang, en ny taperunner, et par flasker glitterlim, forskellige billeder jeg har taget igennem tiden ved mine besøg hos familien, en masse klistermærker og ikke mindst nogle bogstaver.
Allerede da de hentede mig ved toget, den dag jeg skulle give ham julegaven, fortalte han, at vi skulle hjem og lave noget kreativt....og da havde han ingen idé om, hvad hans julegave indeholdte. Han blev sørme også glad for gaven!!...og gik straks igang med at "være kreativ". (gad vide, hvor han har hørt det ord henne??)
Jeg viste ham, hvorledes han skulle åbne ringene i albummet og hvordan han kunne bruge de Sticklers jeg havde vedlagt. Resten klarede han selv og da han ved jeg har en blog på nettet, skal de sider han har nået at lave, selvfølgelig med her ;-)





Er det ikke et temmelig godt forsøg for en førstegangs scrapper ;-) Okay...han mangler måske lidt viden om brugen af mægden af Sticklers og lidt om opsætning, men jeg giver ham helt sikkert mange stjerner for sin iver og interesse!!

Kærlig hilsen Olivia

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud. Han skal nok blive til noget indenfor scrapperiet.

    SvarSlet
  2. Sikke en fantastisk gave at give : ) og han lægger sin iver og sjæl i det, så er han jo meget langt : ) søde sider han har lavet, og man kan se at der ikke er voksne der har blandet sig for meget tihi... Det er her lysten kommer så jo, han skal komme til at give sin moster kamp til stegen engang : )

    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  3. Thumbs up !! Fedt han har haft den taperunner med til fremvisning i skolen. Han må da med til Convention, men det kræver nok en dispensation fra hans alder !!

    SvarSlet
  4. Han er da godt nok dygtig og i den alder har man da lov at gå lidt amok med Sticklers :-)
    GAd vide om han ikke kan blive det danske svar på Tim Holtz???

    SvarSlet
  5. Det er han VIRKELIG kommet godt fra. Det er så hyggligt at scrappe med børn for de tænker udenfor boksen. vi ses på tirsdag.

    SvarSlet