onsdag den 6. marts 2013

Guf fra Lisa

Findes der noget bedre end at modtage noget guf med posten??? Scrap guf altså...Så heldig har jeg nemlig været!! Jeg var forbi Lisas blog og hun havde brugt noget perlebånd, som jeg har ledt efter et stykke tid. Jeg har dog været i tvivl om tykkelsen af båndet, så jeg har ikke helt vidst, hvad jeg skulle gå efter. Det ville Lisa gerne hjælpe mig med og hun var endda så sød, at hun ville sende mig noget. Jeg må dog indrømme at hun overraskede mig med at sende så stor en stak guf!! 

 Jubiii....det er dejligt! og hvis I ser i hjørnet til højre, så er det vedhæng fra en billig perlekæde Lisa havde købt. Ja, det beviser jo endnu engang, at det kan betale sig at se sig omkring....tja...altid ;-)
Sammen med al den dejlige guf fik jeg dette tag, som Lisa havde lavet. Desværre ser tag´en ikke så godt ud, som i virkeligheden, men I kan få en idé. Det er sørme godt at Lisa har fået lavet sig en blog, da hun laver nogle rigtig fede ting. Prøv engang at se her!.

Kærlig hilsen Olivia

P.S  Jeg har selvfølgelig også sendt lidt guf til Lisa, men det kan jeg jo ikke vise jer et billede af ;-)

8 kommentarer:

  1. Fine bånd og så smukt tag du har fået.

    Med hensyn til papiret du spurgte til, så er det alle fra samme pakke, Hero Arts: Blush Mix Layering Papers

    http://hobbyboden.dk/shop/search-1.html?keyword=Blush+Mix+Layering+Papers

    men den er knap så lyserød... lidt mere rosa istedet.

    Hilsen Lissy

    SvarSlet
  2. Hun er da godt nok sød hende Lisa, dejlig pakke i postkassen, det elsker jeg også, og sikken en fin tags du fik med. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hi dear friend,Lisa is adorable with you ^_^
    Do you see on my blog the award for you?
    Hugs,
    Sonia

    SvarSlet
  4. Hej Olivia ;O)
    Dejligt at høre at du blev glad for pakken ;O)

    SvarSlet
  5. Sikke da en fin gave...sådan bare lige.
    Nyd at nogen tænker på dig på den måde. Det er nok ikke uden grund !
    På gensyn når du har sovet 1 gang mere...

    SvarSlet
  6. Sikke nogen lækkerier du har fået og et flot tag!

    Layoutet på din blog er bare så flot så flot!!!

    Vi ses imorgen (jeg går ikke derfra uden at have hilst på dig!!!)

    SvarSlet
  7. Uha da da... lækkert guf!!
    Lige din stil :)

    Rigtig god tur til Convention.

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med det nye look, det er flot:)

    Tak for hilsnen på min fødslesdag og sikken en masse lækker sager du har fået, det er jo som at have fødselsdag:)

    Knus

    SvarSlet